Tisdag..

Veckan som gått har varit tuff, jag är fortfarande dunder förkyld,
men febern har iallfall hållt sig borta sedan i torsdes..
Idag blev Linnea hemma från dagis , då hon så gärna ville ha en dag
med lillebror sa hon, så självklart fick hon det :)
Dagen har gått i full fart, här har hunnits med massvis.
Köket blev målat helt vitt, upp med lite saker och sedan
blev hallens saker upp monterade, bänken målad,
och walk in garderoben är färdig, så tummen upp på det!

Har en hel del små fix kvar men det går relativt snabbt,
snart är hela lägenheten vigjord och jag kan njuta av lugnet...
 
I helgen väntas kalas, och halloween party med vännerna, ska bli skoj
tror jag ska vara pirat detta året , men det återstår att se när jag är i affären,
haha ni som känner mig vet ju att jag ändrar mig ganska lätt ..
 
Min telefon har för övrigt lagt av helt och hållet,
och den nya tar över lång tid att ladda upp, så här sitter jag
i mörkret i stora rummet, och bara dör av rastlösheten...
så tyst när barnen sover så jag nästan blir rädd, haha inte van vid tystnaden!
 
Upp