drömmar..

fick någon fråga här om vad jag vill ha i framtiden, och jag kan väl säga
att jag är ganska nöjd med det jag har idag, och är tacksam för allt!
Men om jag får ha små önskingar så är det ett stort vitt hus på landet,
med bara skog som granne, avskilt och i gammal stil men endå nytt liksom.
 
jag har ännu inte bestämt mig vad jag ska läsa vidare till men det lutar åt
barnmorska, om det blir på BB, BVC eller VC är jag även osäker på,
men det jag gillar är att det är brett utbud, och jag älskar att arbeta med människor
och trivs verkligen inom vården, där man gör någon skillnad!
 
jag hoppas att jag blir välsignad med ännu fler barn, hur många kan jag faktiskt
inte säga änn själv, utan det vet man väl när man känner att nu räcker det,
men jag har alltid drömt om en stor familj, & jag älskar verkligen den där underbara
känslan man har när man är gravid, och att föda barn är den häftigaste känslan
och upplevelsen jag någonsin varit med om, helt fantastiskt!
 
jag är tacksam för det jag har och kommer få.
Upp