idag blev det spontan utflykt

Fick ett ryck imorse att hitta på något,
lite tid på googel sen blev det bestämt
Vi sticker till den blå planeten i danmark :)
Sagt och gjort, gjorde iordning kidsen
hör och häpna, lämna lägenheten ostädad,
Haha stort för mig som är städ narkoman delux.

Tog tåget från stan över, och sen gick man smidigt
på ca 10 min dit, linnea visste inte var vi var på väg
mer än att vi skulle till danmark, så hon blev glatt
överraskad och var helt extalterad där inne,
hugo var nog lyckligast endå, han sprang, ja
sprang runt där inne, och bara peka och sa wow
Han har ju precis börjat gå enstaka steg då han
inser de går fortare att krypa, men här sprang
han runt, chokad med glad var mamma :)

Vi hade hela dagen där, gick runt i lugn och ro
berättade för linnea vad allt var och var dom kom från
vad dom äter osv, och vi tittade på när hajarna,
uttrarna, krokodilerna etc blev matade, det var
uppskattat, enda dåliga är att dom prata endast
Danska,blev ganska besviken på det.. För under
hela vistelsen träffade vi inte på en enda dansk,
dom kunde åtminstonde kört på engelska..
Nej det vae big tumme ner! 

När kl börja närma sig 17.30 begav vi oss hemåt
tåget går ju så smidigt, min mamma hämta linnea
hon ville ju självklart berätta för sin mormor och
morfar om allt :)

Vi åkte hem, älsklingen drog på bio med sin bästis
som tyvärr flyttar till sthlm nu i veckan :(
Lilleman åkte i sängen & jag tog tag i att
färga åkpåsen all black :)

Nu ligger jag och vilar i soffan till 
Are you the one på mtv, dör en smula haha!

Jag börjar bli hungrig, så när älsklingen kommer
ska jag be han värma lite food till mig.

Bim+2, håller tummarna hårt <3
| |
Upp